Comunicat del Centre Catòlic en front a la situació actual de confinament

Benvolguts/des socis i sòcies,

Ens trobem en una situació inesperada d’alarma i confinament general que ens obliga a estar amatents a l’evolució del dia a dia per veure quina afectació pot tenir en el desenvolupament ordinari de les activitats del Centre Catòlic.

Com sabeu, les activitats de l’entitat, tant les esportives com les teatrals, s’han vist aturades de cop, tant pel que fa a les escoles de bàsquet i teatre com a les competicions i espectacles en què participàvem o estàvem preparant.

Tanmateix, us volem fer saber que la Junta de l’entitat mantenim el ritme ordinari de comunicació interna, en la mesura del possible, i fins i tot hem fet alguna reunió de Junta per vídeo conferència.

Teníem prevista l’assemblea ordinària per al pròxim dia 30 de març. La situació actual, però no ens va permetre ni tan sols enviar la convocatòria. Tenint en compte aquesta situació no passarem les quotes anuals de socis que habitualment es passen en aquesta època i esperarem a poder reemprendre l’activitat habitual per informar-vos de com quedaran.

D’altra banda, estem estudiant com reajustar les quotes de les activitats en funció del període final d’inactivitat.

Esperem que tots estigueu bé. Cuideu-vos i feu cas de les indicacions quedant-vos a casa sempre que pugueu. Esperem poder retrobar-nos ben aviat per abraçar-nos i continuar gaudint del bon ambient de la nostra entitat.

Qualsevol cosa que ens vulgueu consultar ho podeu fer mitjançant correu electrònic a info@centrecatoliclh.cat

Una abraçada molt forta!

La Junta.